Eenvoudige oplossing voor
het uitlenen van personeel
Wij ondersteunen meer dan 200 overheidsorganisaties bij het onderling uitlenen van personeel
Wij ondersteunen meer dan 200 overheidsorganisaties bij het onderling uitlenen van personeel
Samenwerkende organisaties wisselen op tijdelijke of permanente basis medewerkers met elkaar uit. Het doel is hierbij om medewerkers en organisaties optimaal te laten profiteren van de beschikbare kennis en kunde. Het mobiliteitsplatform ondersteunt dit proces door op een eenvoudige wijze managers en medewerkers met elkaar in contact te brengen.
Medewerkers hebben de mogelijkheid om tijdelijk binnen een andere organisatie actief te zijn. Dit leidt in veel gevallen tot leerzame uitwisselingstrajecten. Zowel medewerkers als organisaties profiteren van deze kennisuitwisseling.
Op een professionele manier beheren van je leverancierslijsten. Selecteer de juiste leveranciers die voldoen aan de gestelde criteria en zorg daarmee voor de economisch meest voordelige inschrijvingen. Geef ook regionale en kleinere ondernemers de kans om overheidsopdrachten te verwerven.
De implementatie van een mobiliteitsplatform voorkomt vaak onnodig en dure inhuur. Door op een slimme manier medewerkers van de ene organisatie (tijdelijk) aan de slag te laten gaan bij de andere organisatie, besparen beide organisaties.
Flexpoolpubliekesector is de afgelopen jaren uitgegroeid tot de grootste mobiliteitsportal binnen de overheid.
Flexpoolpubliekesector telt op dit moment meer dan 8000 actieve kandidaten die geïnteresseerd zijn in tijdelijke klussen binnen de overheid.
Flexpoolpubliekesector is een initiatief van vooruitstrevende publieke organisaties die samenwerken aan mobiliteit en duurzame inzetbaarheid.
We houden van korte lijnen, direct contact. Onze klanten bellen ons gewoon op onze mobiel. Per email is ook mogelijk. Via onze helpdesk krijg je binnen 12 uur een reactie, maar meestal sneller.
Onze applicaties worden aangeboden als SAAS product (software as a service). Ofwel je hoeft niets te installeren en ook geen updates uit te voeren. De applicatie is 24/7 bereikbaar via het internet en je browser.
Onze applicaties typeren zich door eenvoud. We houden van intuïtieve applicaties. Op basis van ervaringen en terugkoppeling van onze gebruikers verbeteren wij onze producten dagelijks.
Wij houden van veilig en altijd bereikbaar. Daarom is onze hosting ISO 27001 gecertificeerd. We behaalde het afgelopen jaar een uptime van 99.9%.
Eenvoudige oplossingen
voor complexe HR processen
Noordersingel 20S
3755 EZ Eemnes
KvK-nummer: 34243819
Verkoop:
Kaylie Tammerijn
k.tammerijn@poolz.nl
Ondersteuning:
Helpdesk Poolz
035-751 05 92
© 2021 Poolz - all rights reserved | Privacy statement