Rechtmatig en Effectief
Personeel Inhuren?
Met ons Dynamisch Aankoop Systeem heeft u een rechtmatige totaaloplossing voor de inhuur van personeel.
Met ons Dynamisch Aankoop Systeem heeft u een rechtmatige totaaloplossing voor de inhuur van personeel.
Onze ervaring leert dat aanbestedende diensten die op elektronisch aanbesteden zijn overgestapt 5 à 20% besparen. Door foutreductie & procesoptimalisatie wordt de initiële investering snel terugverdiend. Daarnaast heeft u via het Dynamisch Aankoop Systeem altijd de scherpste prijs.
Op een professionele manier beheren van je leverancierslijsten. Selecteer de juiste leveranciers die voldoen aan de gestelde criteria en zorg daarmee voor de economisch meest voordelige inschrijvingen. Geef ook regionale en kleinere ondernemers de kans om overheidsopdrachten te verwerven.
Met contractmanagement wordt duidelijk wie in uw organisatie voor welk contract verantwoordelijk is, met welke leveranciers u contracten heeft, wat de waarde is en wanneer de contracten aflopen. Stel signaleringen in, beheer contractdocumenten, evalueer en koppel alle relevante data.
Kennis, zoals u heeft toegepast in tenders, kan eenvoudig opgeslagen worden als template en hergebruikt worden in andere projecten. Dit bespaart tijd en draagt bij aan een uniforme en efficiënte werkwijze.
Door het digitale karakter van de aanbesteding kunnen aanbestedende diensten eenvoudig de eisen en criteria opstellen, beoordelen en de opdracht aan de winnende ondernemer gunnen. Eenvoudig wordt de aankondiging van een gegunde opdracht gepubliceerd. Het dossier is compleet en kan gearchiveerd worden. Transparant en eenvoudig te gebruiken voor alle belanghebbenden. Hierdoor is de kans op fouten in de aanbesteding een stuk kleiner.
Binnen onze applicatie heeft de leverancier altijd toegang tot zijn/haar gegevens. Offertes kunnen worden teruggetrokken en persoonsgegevens verwijderd. Dit is een belangrijke basis om te kunnen voldoen aan de privacy wetgeving (AVG).
Toonaangevend binnen Inhuur personeel
De Inhuurdesk Politie is ingericht als Dynamisch Aankoop Systeem. De inhuur aanvragen worden uitgezet binnen 10 specialistische segmenten.
Na een opstartfase voor de Politie Amsterdam-Amstelland is de Inhuurdesk Politie inmiddels actief voor de gehele Nationale Politie en de Politie Academie
De Inhuurdesk Politie is opengesteld voor alle leveranciers die voldoen aan de minimale eisen. Hierdoor hebben alle leveranciers van personeel gelijke kansen. Veel zzp-ers maken inmiddels van de mogelijkheid gebruik om deel te nemen aan de Inhuurdesk Politie.
We houden van korte lijnen, direct contact. Onze klanten bellen ons gewoon op onze mobiel. Per email is ook mogelijk. Via onze helpdesk krijg je binnen 12 uur een reactie, maar meestal sneller.
Onze applicaties worden aangeboden als SAAS product (software as a service). Ofwel je hoeft niets te installeren en ook geen updates uit te voeren. De applicatie is 24/7 bereikbaar via het internet en je browser.
Onze applicaties typeren zich door eenvoud. We houden van intuïtieve applicaties. Op basis van ervaringen en terugkoppeling van onze gebruikers verbeteren wij onze producten dagelijks.
Wij houden van veilig en altijd bereikbaar. Daarom is onze hosting ISO 27001 gecertificeerd. We behaalde het afgelopen jaar een uptime van 99.9%.
Eenvoudige oplossingen
voor complexe HR processen
Noordersingel 20S
3755 EZ Eemnes
KvK-nummer: 34243819
Verkoop:
Kaylie Tammerijn
k.tammerijn@poolz.nl
Ondersteuning:
Helpdesk Poolz
035-751 05 92
© 2021 Poolz - all rights reserved | Privacy statement